Ruilen & Retour Zenden

Ruilen

Ik wil mijn bestelling ruilen, kan dat?

Direct ruilen is helaas niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is je bestelling retouren en een nieuwe order plaatsen. Je krijgt het geld dan binnen 14 dagen op je rekening teruggestort. Stuur hiervoor even een mailtje naar info@imfeelinggood.nl met daarin de reden van retouren in verband met ruilen. Dan zijn we hiervan op de hoogte. Wij mailen je dan zo snel mogelijk terug. Zodra Feel Good Store de producten heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de producten die gekocht zijn maar die je wil ruilen), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.

Wat mag ik retouren?

Let op: de kosten voor retour zenden in verband met ruilen zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kunt u deze producten niet meer retour zenden. Dit doen wij in verband met de hygiëne.

Retour zenden

Ik wil mijn bestelling retouren, hoe doe ik dat?

Wil je iets retour zenden? Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Zodra Feel Good Store de producten heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de gekochte producten), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Let op: de kosten voor het retour zenden zijn voor de afzender! . Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.

Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn met je bestelling, neem dan even contact op. Je kunt onderstaand formulier invullen of direct mailen naar info@imfeelinggood.nl!

Wat mag ik retouren?

Let op: de kosten voor retour zenden zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kunt u deze producten niet meer retour zenden. Dit doen wij in verband met de hygiëne.

Is het mogelijk om een Sale item te retourneren?

Ja, het is mogelijk om een sale item te retourneren.

Ik krijg een allergische reactie van de sieraden. Wat nu?

Feel Good Store is op geen enkele manier aansprakelijk voor allergieën of andere reacties die ontstaan na ontvangst van de producten: de materialen en ingrediënten staan vermeld bij ieder product.

Retourformulier

Hier vind je het retourformulier