Ruilen & Retour Zenden

Ruilen

Ik wil mijn bestelling ruilen, kan dat?

Direct ruilen is helaas niet mogelijk. Wat je wel kunt doen is je bestelling retouren (gebruik hiervoor het formulier onderaan deze pagina) en een nieuwe order plaatsen. Je krijgt het geld na ontvangst van de producten in goede staat, dan binnen 14 dagen op je rekening teruggestort. Stuur hiervoor even een mailtje naar info@imfeelinggood.nl met daarin de reden van retouren in verband met ruilen. Dan ben ik hiervan op de hoogte. Ik mail je dan zo snel mogelijk terug. Pas nadat Feel Good Store de producten heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de producten die gekocht zijn maar die je wil ruilen), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.

Wat mag ik retouren?

Let op: de kosten voor retour zenden in verband met ruilen zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kun je deze producten niet meer retour zenden. Dit doe ik in verband met hygiëne.

Retour zenden

Ik wil mijn bestelling retouren, hoe doe ik dat?

Wil je iets retour zenden? Gebruik dan het formulier onderaan deze pagina.

Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nóg eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen. Zodra Feel Good Store de producten heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de gekochte producten), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Let op: de kosten voor het retour zenden zijn voor de afzender! Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden inclusief het retourformulier. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.

Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn met je bestelling, neem dan even contact op.

Wat mag ik retouren?

Let op: de kosten voor retour zenden zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kun je deze producten niet meer retour zenden. Dit doen wij in verband met de hygiëne.

Is het mogelijk om een Sale item te retourneren?

Ja, het is mogelijk om een sale item te retourneren.

Ik krijg een allergische reactie van de sieraden. Wat nu?

Feel Good Store is op geen enkele manier aansprakelijk voor allergieën of andere reacties die ontstaan na ontvangst van de producten: de materialen staan duidelijk vermeld bij ieder product in de Store.

Hier vind je het retourformulier