Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden Feel Good Store

1.  Prijzen
De op de website vermelde prijzen zijn zonder btw (I’m Feeling Good is vrijgesteld van btw en de Feel Good Store valt hier ook onder) en excl. verzendkosten. De verzendkosten – een vast tarief van € 2,95 – wordt opgeteld bij het afrekenen.

2. Identiteit van de ondernemer

Statutaire naam: Feel Good Store
Handelsnaam: Feel Good Store
Feel Good Store is onderdeel van I’m Feeling Good en ingeschreven in de KvK Den Haag, onder KvK-nummer: 69215138
Adres: Zelkovalaan 24 (dit is geen bezoekadres!)
2382EM Zoeterwoude
E-mailadres: info@imfeelinggood.nl
De KOR-regeling van toepassing, dat betekent dat de Feel Good Store is vrijgesteld van btw. Je betaalt in de Feel Good Store dus geen btw
Voor de volledigheid mijn BTW nummer: NL002014645B90

3.  Bestellingen
Zodra je een bestelling hebt gedaan ontvang je per email een bevestiging. In deze bestelling zie je de producten en de verzendkosten. Je gaat akkoord met een digitale factuur.

4.  Betalingen
Je kunt met iDEAL betalen. iDEAL is de meest gekozen betaalwijze, bij deze betaalmethode kun je veilig en direct de betaling afhandelen via de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

5.  Voorraad
Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is en dit niet goed in de shop is vermeld vanwege een technische storing. Mail dan even naar info@imfeelinggood.nl. We zullen je dit z.s.m. laten weten en indien mogelijk het product snel bestellen.

6.  Verzending
Alle verzendingen gaan via PostNL. De verzendkosten hebben een vast tarief van € 2,95.

7.  Levering
We streven ernaar je bestelling dezelfde dag te verzenden. Levering verloopt via PostNL. Je bestelling wordt in ieder geval binnen 1 à 2 werkdagen verzonden! Mocht hiervan om een bepaalde reden worden afgeweken dan laten we dit z.s.m. weten via email. De Feel Good Store is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte artikelen door PostNL.

8.  Retour zenden
Wanneer je niet tevreden bent met het door jouw bestelde artikel, kun je op de Ruilen en Retour Zenden pagina lezen hoe je dit kunt doen. Wil je iets retour zenden?

Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Zodra Feel Good Store de producten heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de gekochte producten), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Let op: de kosten voor het retour zenden zijn voor de afzender! Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.

Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn met je bestelling, neem dan even contact op. Je kunt onderstaand formulier invullen of direct mailen naar info@imfeelinggood.nl!

Wat mag ik retouren?

Let op: de kosten voor retour zenden zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kunt u deze producten niet meer retour zenden. Dit doen wij in verband met de hygiëne.

Is het mogelijk om een Sale item te retourneren?

Ja, het is mogelijk om een sale item te retourneren.

Ik krijg een allergische reactie van de sieraden. Wat nu?

Feel Good Store is op geen enkele manier aansprakelijk voor allergieën of andere reacties die ontstaan na ontvangst van de producten: de materialen en ingrediënten staan vermeld bij ieder product.

9.  Privacy
Alle persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en communicatie met de klant. De gegevens zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld. Hier kun je onze Privacyverklaring lezen.

10.  Copyright
Alle rechten zijn voorbehouden. Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of worden verspreid zonder schriftelijke toestemming van de Feel Good Store.

11. Klachtenregeling

Ben je niet tevreden of is het niet helemaal gegaan zoals je had gepland? Neem dan contact op. Ik ben altijd bereid om samen te kijken naar een oplossing! Stuur gerust een mailtje naar info@imfeelinggood.nl. Omschrijf je klacht en vermeld het bestelnummer. Ik zal uiteraard zo snel mogelijk reageren (uiterlijk binnen 14 dagen) met een eventuele oplossing en/of vervolgstappen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur
(https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/).
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

12. Wijzigingen Algemene Voorwaarden
De Feel Good Store houdt zich het recht voor, indien nodig, om de algemene voorwaarden te wijzigen. De Feel Good Store besteedt de grootst mogelijke zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens op de website. Onjuistheden en onvolledigheden kunnen echter voorkomen.