Algemene Voorwaarden Feel Good Store
1. Prijzen
De op de website vermelde prijzen zijn zonder btw (I’m Feeling Good is vrijgesteld van btw en de Feel Good Store valt hier ook onder) en excl. verzendkosten. De verzendkosten – een vast tarief van € 2,95 binnen Nederland, € 3,95 voor België en € 3,95 voor Duitsland – worden opgeteld bij het afrekenen. Bij bestellingen vanaf € 35,00 (NL) en € 50,00 (BE en DE) worden er geen verzendkosten berekend. Alle producten worden per
– luchtkussen envelop of per
– brievenbuspakje of per
– pakketje verzonden.
2. Identiteit van de ondernemer
Statutaire naam: Feel Good Store
Handelsnaam: Feel Good Store
Feel Good Store is onderdeel van I’m Feeling Good en ingeschreven in de KvK Den Haag, onder KvK-nummer: 69215138
Adres: Zelkovalaan 24 (dit is geen bezoekadres!)
2382 EM Zoeterwoude
E-mailadres: info@imfeelinggood.nl
De KOR-regeling van toepassing, dat betekent dat de Feel Good Store is vrijgesteld van btw. Je betaalt in de Feel Good Store dus geen btw.
Voor de volledigheid mijn BTW nummer: NL002014645B90.
3. Bestellingen
Zodra je een bestelling hebt gedaan ontvang je per email een bevestiging. In deze bestelling zie je de producten en de verzendkosten. Je gaat akkoord met een digitale factuur.
4. Betalingen
Je kunt met iDEAL of PayPal betalen. iDEAL en PayPal zijn samen de meest gekozen betaalwijzen. Hiermee kun je veilig en direct de betaling afhandelen (via de specifieke beveiligingsmethodes en omgeving van je eigen bank).
5. Voorraad
Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is en dit niet goed in de shop is vermeld vanwege bijvoorbeeld een technische storing. Mail dan even naar info@imfeelinggood.nl. Ik zal je zo snel mogelijk op de hoogte brengen wat ik voor je kan doen en indien mogelijk het product snel voor je nabestellen.
6. Verzending
Alle verzendingen gaan via PostNL. De verzendkosten hebben een vast tarief van € 2,95 voor NL, € 3,95 voor BE en € 3,95 voor DE. Bij bestellingen vanaf € 35,00 worden er geen verzendkosten berekend voor NL. Dit is € 50,00 voor BE en DE. Alle producten worden per
– luchtkussen envelop of per
– brievenbuspakje of per
– pakketje verzonden.
7. Levering
Levering verloopt via PostNL. Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden, zowel voor NL als BE en DE. Let op: rond de feestdagen kan bezorging een stuk langer duren dan je gewend bent vanwege drukte. Bestel daarom op tijd! De Feel Good Store is niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte artikelen door PostNL.
8. Retour zenden
Wanneer je niet tevreden bent met het door jou bestelde artikel, kun je op de Ruilen en Retour Zenden pagina lezen wat je kunt doen.
Wil je iets retour zenden?
Klanten hebben wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heeft de klant nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. Zodra Feel Good Store de producten in goede staat heeft ontvangen wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten (van de gekochte producten), binnen 14 dagen op jouw rekening teruggestort. Let op: de kosten voor het retour zenden zijn voor de afzender! Graag in de originele verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) retour zenden. Mocht het product beschadigd en/of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kan ik deze waardevermindering aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. Lees ook ‘Wat mag ik retouren?‘ hieronder.
Mocht er onverhoopt iets niet goed zijn met je bestelling, neem dan even contact op. Je kunt direct mailen naar info@imfeelinggood.nl!
Wat mag ik retouren?
Let op: de kosten van retour zenden zijn voor de afzender! Oorbellen, slaapmaskers, mondkapjes en zeep worden verzegeld verpakt. Deze moeten dan ook verzegeld worden geretourneerd. Wanneer de verzegeling is verbroken, kun je deze producten niet meer retour zenden. Dit doe ik in verband met de hygiëne.
Is het mogelijk om een Sale item te retourneren?
Ja, het is mogelijk om een sale item te retourneren.
Ik krijg een allergische reactie van de sieraden. Wat nu?
Feel Good Store is op geen enkele manier aansprakelijk voor allergieën of andere reacties die ontstaan na ontvangst van de producten: de materialen staan vermeld bij ieder product in de Store.
9. Privacy
Alle persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de bestelling en communicatie met de klant. De gegevens zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld. Hier kun je mijn Privacyverklaring lezen.
10. Copyright
Alle rechten zijn voorbehouden. Niets van deze website mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of worden verspreid zonder schriftelijke toestemming van de Feel Good Store.
11. Klachtenregeling
Ben je niet tevreden of is het niet helemaal gegaan zoals je had gepland? Neem dan contact op. Ik ben altijd bereid om samen te kijken naar een oplossing! Stuur gerust een mailtje naar info@imfeelinggood.nl. Omschrijf je klacht en vermeld het bestelnummer. Ik zal uiteraard zo snel mogelijk reageren (uiterlijk binnen 14 dagen) met een eventuele oplossing en/of vervolgstappen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
12. Wijzigingen Algemene Voorwaarden
De Feel Good Store houdt zich het recht voor, indien nodig, om de algemene voorwaarden te wijzigen. De Feel Good Store besteedt de grootst mogelijke zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens op de website. Onjuistheden en onvolledigheden kunnen echter voorkomen.